RETUR

Har du mottatt en body som plutselig så litt liten ut? Eller har du kjøpt på impuls og angrer litt? Eller så har du kanskje innsett at, søren og, fargen passer ikke inn i garderoben likevel.

Sørg ikke, min venn! Dette forstår vi så godt, og vi vil gjøre denne prosessen enklest mulig for deg. Vi er jo så glad i deg som kunde, og vi vil gjerne ha deg tilbake.

Pass bare på at produktet er i sin ordinære stand og at alle merkelapper fremdeles følger med. Vi skjønner om du har tatt den av, så legg den bare med i pakken. VIKTIG at varen blir sendt forsvarlig. Om varen kommer til oss skadet, vil du ikke få pengene tilbakebetalt.

FRI FRAKT om du bestiller ny vare. Kjipt å betale ekstra i frakt om du bare må bytte størrelse, am I right? Send oss en mail før du kjøper ny vare, og få egen kode du kan bruke i kassen. Du må likevel betale for å sende selve varen i RETUR, men du får frifrakt på den nye varen du bestiller. 

STEG FOR STEG

1. Print og fyll ut angrerettskjema HER (husk å markere med ditt ordrenummer)

2. Pakk varen trygt inn (bruk gjerne samme emballasje som varen kom i)

3. Send varen til Ferstadvegen 123, 5209 Os 4. Kjøper betaler fraktkostnadene

5. Vi returnerer pengene på din konto når vi har mottatt varen


REKLAMASJON

Feil kan skje. Enten har vi pakket feil vare, eller at det er noe i veien med plagget. Ta umiddelbart kontakt med oss på post@studiofern.no. Send bilder og beskriv i detalj hva som som er feil.

Vi anbefaler at dere ser over plagget du får fra oss med en gang, og se etter hull eller feilsøm før du begynner å bruke plagget.

Om det er manglende knapper eller enkle rifter i søm, så ønsker vi først og fremst å reparere plagget for deg. Vi ønsker å være en motpart mot bruk-og-kast holdningen, og oppfordrer alle til å passe godt på klærne, samt reparere enkle skader etterhvert. Er det fabrikkfeil eller alvorlige mangler, så får dere pengene i retur. Ta kontakt med oss om det er noe i veien med plagget du har fått, så finner vi en løsning sammen.

Dessverre har mange insekter ull som sin favorittmat, og lager små hull. Dette kan du prøve å unngå ved å bruke lavendelkuler/-poser i klesskuffen. Dette kan forhindre at ullplaggene dine blir spist på. Hull og skader som ikke oppdages med engang før bruk godtar vi dessverre ikke som grunn til reklamasjon.

Det kan ta 14 dager før vi mottar din retur, avhengig av hvilken fraktmetode du bruker.

 



Følg oss på instagram: @studiofern.no